مراسم افتتاحیه استادیوم ۷۰۰۰نفری اسلامشهر با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه استادیوم ۷۰۰۰نفری اسلامشهر با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر با حضو مسئولان

  • ابتدا مقیمی استاندار اسلامشهر صحبتی کوتاه انجام دادپس از او گل محمدی آماری درباره این استادیوم ارائه داد.

شهرستان اسلامشهر شهر ورزشی ایران است

گل محمدی مدیر کل ورزش استان تهران در مراسم افتتاحیه امروز گفت:۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این استادیوم شده واین مجموعه ورزشی یکی از شیک ترین استادیوم های استان تهران است.شهرستان اسلامشهر شهر ورزشی ایران است و بخش مهمی از افتخارات جاکارتا را نیز عزیزان‌اسلامشهری کسب کردند.

این سازه ورزشی که یکی از بهترین ها است برازنده مردمان خوب اسلامشهر است

در ادامه‌مراسم امروز پروانه مافی عضو مجلس شورای اسلامی گفت:مردم اسلامشهر ورزش دوست هستند و این سازه ورزشی که یکی از بهترین ها است برازنده مردمان خوب اسلامشهر است.

از هفته دولت تا دهه فجر طوری برنامه ریزی شده است که هر هفته یک‌پروژه‌ مهم کلید بخورد

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  در مراسم امروز گفت:از هفته دولت تا دهه فجر طوری برنامه ریزی شده است که هر هفته یک‌پروژه‌مهم کلید بخورد و ما روز به روز شرایطی را به وجود می آوریم که مردم احساس آرامش کنند در جام‌جهانی 2018 روسیه  ما بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را کسب کردیم و پس از ان پیام های دلگرم‌کننده ای از جانب سران گرفته شد.

او‌ درباره نتایج ایران در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در بازی های آسیایی نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

وظیفه دولت آغاز و بهره برداری از این پروژه هاست

در پایان جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم امروز اظهار داشت:امیدوارم این کار ها بیش از گذشته انجام پذیرد و‌وظیفه دولت استارت و‌بهره برداری همچین پروژه هایی است.

او‌در ادامه گفت:پیروزی انقلاب اسلامی و‌حنگ تحمیلی را با تکیه بر مکتب امام حسین و‌اهل بیت پیش برده ایم،آمریکایی ها از همه روش های خود برای ضربه ایران استفاده می کنند و‌علی رغم توافقاتی که انجام داده بودند مجدد مارا تحریم کردند اما ملت ایران از این آزمون سخت نیز با تکیه بر مکتب الهی و امام‌حسین پیروز خواهد شد.

افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر با حضو مسئولان

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار