مدیرعامل فولادمبارکه گفت :کاهش 40 درصدی مصرف آب و رشد ۱۳ درصدی تولید نسبت به سال قبل این مجموعه را در بین شرکت‌های فولادساز داخلی و خارجی سرآمد کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل فولادمبارکه گفت :کاهش 40 درصدی مصرف آب و رشد ۱۳ درصدی تولید نسبت به سال قبل این مجموعه را در بین شرکت‌های فولادساز داخلی و خارجی سرآمد کرده است.

 بهرام سبحانی مدیرعامل فولادمبارکه در جلسه کارگروه مدیریت این شرکت تصریح کرد: اگرچه از ابتدای سال جاری شرکت فولاد مبارکه همانند سایر بخش های کشور با محدودیت‌های متعدد از جمله آب مواجه بوده است ، اما مدیریت و کارکنان شرکت با همدلی و همکاری صمیمانه، اجرای طرح های خلاقانه متعدد و تصفیه و بازچرخانی حداکثری پساب در خطوط تولید توانستند علاوه بر این که میزان مصرف آب خام شرکت را به ۲.۷ لیتر برای هر کیلو تولید فولاد کاهش دهند ، با رشد ۱۳ درصدی تولید نسبت به سال قبل، فراتر از اهداف تدوین شده عمل کنند.

وی ادامه داد : دستاوردهای بی‌نظیر شرکت فولاد مبارکه در حوزه آب در حالی به‌دست آمده است که کمترین میزان مصرف آب در بین فولاد‌سازان دنیا بالای ۳.۷ لیتر بوده است و از این جهت شرکت فولاد مبارکه با دستیابی به عدد ۲.۷ لیتر بر کیلوگرم ، سرآمد شرکت‌های فولادساز داخلی و خارجی است.

مدیرعامل فولادمبارکه با تاکید بر این که شرکت فولادمبارکه با تلاش کارکنان و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در تکمیل زنجیره فولاد در گروه خود ارزش افزوده اقتصادی قابل توجهی را برای کشور ایجاد کرده است، اظهارکرد : امروز بیش از هر زمان دیگر رسالت فولاد مبارکه در توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت است بنابراین باید ضمن تامین حداکثری نیاز داخل ، با استفاده از فرصت صادرات برای کشور ارزآوری داشته باشیم.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تامین کالا و خدمات مورد نیاز شرکت فولادمبارکه از محل داخل کشور، اظهار کرد : باید با قوت بیشتر به بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت توجه داشته باشیم و با حمایت هرچه بیشتر از سازندگان داخلی تمامی اقلام مورد نیاز را در لیست بومی سازی قرار دهیم.

انتهای پیام/س

شرکت فولاد مبارکه سرآمد شرکت‌های فولادساز داخلی و خارجی در مصرف آب

برچسب ها: وزارت صنعت ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.