معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رییس‌ جمهور در قالب مصوبه شورای اداری بکارگیری ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی در سطوح عالی، میانی و رده های پایین با استفاده از بانوان شایسته خبر داد.

۲۷ درصد از زنان کشور تحصیل کرده دانشگاهی هستند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ برقراری عدالت جنسیتی در آموزش از لحاظ شاخص‌های جهانی و رتبه بندی در سطح عالی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه ۲۷ درصد زنان ایران تحصیلات دانشگاهی دارند و خیلی‌ از آنها تجربه کار اجرایی و مدیریتی دارند گفت: تحقق ماده ۱۰۲ در مورد خانواده با ایجاد جامعه سالم و بانشاط، شکوفا و‌پایدار ، روابط محترمانه متقابل در خانواده، تفاهم و افزایش ساعات گفتگوی افراد خانواده‌ از طریق گفتگوی ملی خانواده در حال پیگیری و تحقق است.

ابتکار افزود: رییس‌ جمهور در قالب مصوبه شورای اداری بکارگیری ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی در سطوح عالی، میانی و رده های پایین با استفاده از بانوان شایسته خبر داد.

انتهای پیام/س

سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به کاشان

 

 

 

برچسب ها: هیئت دولت ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.