معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده‌ به دیدار تنها مادر چهارشهید استان اصفهان در کاشان رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معصومه ابتکار  معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده‌ به منزل تنها خانواده‌ چهار شهیده استان و دست بوسی مادر بزرگوار این شهدا حاجیه خانم کبری حسین زاده رفت.
 

ابتکار در این دیدار ضمن آویختن حلقه گل یک لوح تقدیر و تابلو فرش قرآنی به این مادر شهید تنها مادر چهار شهیده استان اصفهان در کاشان اهدا کرد.

 حسین زاده، با تاکید بر اینکه ما هیچ کاری به سکه و دلار وارز نداریم گفت: فقط خواستار تحقق آرمان های شهدا و اهداف بویژه حجاب و اخلاق اسلامی در همه اقشارجامعه خاصه بانوان هستم.

 ابتکار نیز در پاسخ این کلام مادر شهیدان بارفروش گفت: شما با وجود فرزندانت قطعا بالاترین ذخایر وو گنج معنوی دنیوی و اخروی را دارید و از این مراتب دنیوی بی نیاز هستید.

مادر شهیدان بارفروش در این دیدار تسهیل و گشایش امور اقتصادی مردم را از دولتمردان خواستار شد و گفت: فراهم کردن شرایط رفاهی مردم و گشایش امور آنها از طریق دستگاه های اجرایی است.
  ابتکار هم اکنون منزل شهیدان بارفروش را برای بازدید اورژانس اجتماعی و نمایشگاه توانمندی‌های زنان در اداره بهزیستی شهرستان کاشان ترک کرد.
 

 

انتهای پیام /س

سفر معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده‌  به کاشان

برچسب ها: هیئت دولت ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار