ملی پوش تیرانداز کشورمان در فینال رشته تفنگ سه وضعیت از کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی کره جنوبی بازماند ودر جایگاه پنجم ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (سه شنبه)  در ادامه پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو که با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریورماه آغاز شده است ملی پوشان کشورمان در رشته تفنگ سه وضعیت با حریفان خود به رقابت پرداختد.

در تفنگ سه وضعیت بانوان و در رده سنی جوانان،فاطمه کرم‌زاده ملی پوش تیرانداز ایران در رشته تفنگ سه وضعیت با پشت سرگذاشتن مرحله مقدماتی به عنوان نفر ششم با 1156.44 امتیاز راهی فینال شد که در آخربا ایستادن در جایگاه پنجم جهان به کار خود پایان داد و از رسیدن به مدال این رقابت ها بازماند.

در این ماده نماینده کشور، چین نشان طلا را برگردن آویخت و نمایندگان کشورهای فرانسه و روسیه در جایگاه های دوم و سوم استادند.

گفتنی است ملی پوشان تیرانداز کشورمان تاکنون صاحب 3 مدال نقره در رشته میکس تفنگ، تیمی تفنگ بادی و انفرادی تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان و یک مدال طلا در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان رده سنی جوانان شده است.

 


بیشتر بخوانید: اُفت آشکار کاروان ورزشی ایران از اینچئون تا جاکارتا/ وقتی مسئولان فقط نیمه پُر را می بینند!

میکس تفنگ ایران از رسیدن به فینال مسابقات جهانی بازماند

۱۹ تیرانداز ایرانی و یک مدال برنز / انتظاراتی که برآورده نشد!


انتهای پیام/

نتایج مسابقات تیراندازی در جام جهانی کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار