معابی گفت: ناداوری در بازی‌های پارآسیایی کمتر رخ می‌دهد و حق ورزشکاران ضایع نمی‌شود.

فرهاد معابی مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان کشورمان در گفت گو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی جودو کشورمان به منظور حضوردر بازی‌های پارآسیایی از سال گذشته وارد اردوی آمادگی شده است و ملی پوشان در دو نوبت تمرین می‌کنند تا با سطح فنی بالا راهی جاکارتا شوند.

او درباره اینکه این احتمال وجود دارد که در بازی‌های پارآسیایی هم شاهد ناداوری در رشته جودو باشیم گفت: در این رقابت‌ها به دلیل شرایط ورزشکاران ناداوری کمتر رخ می‌دهد و حق بازیکنان ضایع نمی‌شود. بار‌ها در رقابت‌ها مختلف شاهد بودیم که حتی اخطار‌های کمتری را داوران به جودوکاران می‌دهند به همین دلیل بعید است که ناداوری در پارآسیایی مثل بازی‌های آسیایی باشد.

مربی تیم ملی جودو نابینایان عنوان کرد: از حریفان حاضر در این بازی‌ها شناخت کاملی داریم و نحوه بازی آن‌ها را بررسی و آنالیز کردیم و در بین حریفانمان کشور‌های کره جنوبی و ازبکستان قدرتمندتر هستند و سعی می‌کنیم با تمرین مناسب از سد این حریفان عبور کنیم.

او تصریح کرد: پیش بینی کسب مدال در ورزش کار سختی است به خصوص در رشته جودو که در لحظه نتیجه‌ها رقم می‌خورد و تا پایان بازی مشخص نیست که کدام ورزشکار به مرحله بعدی صعود می‌کند، اما بسیار امیدواریم که ملی پوشان ما بتوانند روی سکو‌های قهرمانی قرار گیرند.

معابی درباره وضعیت علیرضا خجسته بیان کرد: کلاسبندی پزشکی این ورزشکار از دو ماه پیش انجام شد و این ورزشکار همراه با تیم ملی جودو افراد سالم در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و باتوجه به شرایط روحی که بعد از این بازی‌ها پیدا کرد قرار شد مدتی را به صورت انفرادی تمرین کند و از اردوی بعدی وارد تیم شود.

او عنوان کرد: برنامه تمرینی به خجسته داده شده تا به صورت انفرادی تمرین کند و با توجه به سرماخوردگی که داشت قرار شد در اردوی تبریز حضور نداشته باشد تا شرایط جسمانی این ملی پوش به مرز آمادگی برسد.

مربی تیم ملی در پایان گفت: شرایط روحی و روانی خجسته را در نظر گرفتیم و به همین دلیل بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی او را مجبور به حضور در اردوی تیم ملی نکردیم تا او فرصتی برای ریکاوری جسمی و روحی خود داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

یوسف زاده: جودو کم بینایان در جهان پویا شده است

اسامی نهایی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا در ۱۳ رشته اعلام شد

 صمیمی: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین است/بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد


انتهای پیام/


اظهارات معابی درباره تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار