کاروان تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر مقابل السد قطر روز جمعه ۲۳ شهریور ایران را به مقصد قطر ترک می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کاروان تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر مقابل السد قطر روز جمعه 23 شهریور ایران را به مقصد قطر ترک می کند البته احتمال دارد یک روز زود تر راهی قطر شوند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته روادید 50 نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال صادر شده و در همین راستا قرار است آبی پوشان در هفته جاری به سمت قطر بروند .

همچنین آبی پوشان پایتخت قرار است در قطر در کمپ اسپایر طی 2 جلسه تمرینات اختصاصی خود را برای دیدار مقابل السد دنبال کنند .

تمرینات ویژه السد برای دیدار برابر استقلال

تیم فوتبال السد قطر از دیشب تمرینات ویژه آماده سازی برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال ایران را آغاز کرده است .

دیدار تیم های استقلال ایران و السد قطر روز 26 شهریور ماه برگزار می شود .

دروازه بان استقلال برابر السد قطر مشخص شد

طبق صلاح دید شفر قرار است حسین حسینی در دیدار برگشت مقابل السد قطر در درون دروازه آبی پوشان بایستد .حسینی در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارد و  نهایتا تا فردا به تیمش ملحق می شود تا آماده بازی مقابل تیم قطری شود .

عمران زاده با استقلال تسويه كرد

حنيف عمران زاده بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال با حضور در باشگاه و نشست با مديران بخشى از طلب خود را بخشيد و بدهى خود را با استقلالى ها تسويه كرد.

رايزنى استقلالى ها براى سفر زود هنگام به قطر

با توجه به اينكه قرار بود استقلالى ها براى ديدار مقابل السد قطر روز جمعه ٢٣ شهريور ماه راهى قطر شوند اما در حال حاضر مديران باشگاه درصدد هستند تا با تهيه بليت آبى پوشان را يك زودتر و روز پنج شنبه راهى قطر كنند.

فتحى و معاونان همسفر استقلالى ها در قطر

فتحى سرپرست باشگان استقلال به همراه معاونان خود در سفر قطر آبى پوشان را همراهى مى كند و در ورزشگاه قطرى از نزديك نظاره گر عملكرد بازيكنان و كادر فنى خواهد بودهمچنين با توجه به بليت هايى كه كنفدراسيون فوتبال آسيا در اختيار مديران استقلال قرار مى دهد فتحى مى تواند در بازى مقابل السد روى نيمكت آبى ها بنشيند.

طارق امروز وارد تهران مى شود

همام طارق بازيكن عراقى تيم فوتبال استقلال پس از همراهى تيم ملى عراق قرار است امروز به تهران بازگردد تا از فردا در تمرينات آبى پوشان حضور پيدا كند.

١٠ درصد مطالبات بازيكنان و كادر فنى آبى پوشان پرداخت شد

مديران باشگاه استقلال ١٠ درصد از مطالبات بازيكنان و كادر فنى تيم را به حساب هايشان واريز كردند تا در مجموع آبى پوشان تا به اينجا ٢٠ درصد از مطالبات خود را دريافت كرده باشند.

ميثم مجيدى با استقلال تسويه كرد

ميثم مجيدى با حضور در باشگان استقلال نشستى را با مديران اين باشگاه برگزار كرد و در نهايت بدهى اين بازيكن پرداخت و حساب او با استقلالى ها تسويه شد.

پادوانى در منزل جپاروف ساكن مى شود

با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى مديران استقلال جپاروف كه از طرف صاحب خانه اش تهديد به تخليه خانه اش بود طى امروز و فردا در منزل جپاروف ساكن مى شود تا پس از مدتى با دريافت رقم قراردادش راهى برزيل شود.

جابر در ليست آسيايى استقلال حضور ندارد

با توجه به ليست آسيايى استقلالى ها كه مديران باشگاه آن را براى حضور در رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا ارسال كرده اند نام جابر انصارى حضور ندارد و در همين راستا اين بازيكن در بازى برگشت آبى پوشان مقابل السد نمى تواند تيمش را همراهى كند.

پاداش برد در انتظار استقلالى ها

اعضاى تيم فوتبال استقلال در صورت برد در بازى برگشت مقابل السد قطر و صعود به مرحله بالاتر در رقابت هاى آسيايى از سوى مديران پاداش دريافت مى كنند.

حضور فتحى در تمرين استقلالى ها

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته فتحى به همراه در تمرين استقلالى ها در نوبت عصر امروز حاضر شد تا ديدارى با بازيكنان و كادر فنى داشته باشد.

مسئولان استقلال درصدد تهیه مسکن براى همام طارق

مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا در یکى - ۲ روز آینده منزلى را براى همام طارق بازیکن عراقى خود اجاره کنند تا وى دیگر در هتل سکونت نداشته باشد.


بیشتر بخوانید:

ماجرای بهانه گیری پادوانی و حق بیمه دلاری!

پیشگیری استقلال از یک شکایت احتمالی توسط جیری ساناک

دیدار مدیران استقلال با خانواده مظلومی/ بازگشت ملی پوشان به تمرینات آبی پوشان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار