فرمانده نیروی انتظامی کشورگفت: دریابانی جلوه‌ای از اقتدار، نظم و قابل اعتماد بودن برای مردم جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه موضوعات در مرز‌های خشکی و دریایی، ثابت و محدود است، گفت: باید با آمادگی کامل در برابر تهدیدات و آسیب‌ها ایستادگی کرد و ضمن خنثی کردن توطئه ها، همیشه آماده اجرای ماموریت‌ها در شرایط مختلف باشیم.

وی افزود: مردم باید احساس کنند دریابانی جلواه‌ای از اقتدار، نظم و قابل اعتماد بودن برای مردم است که می‌تواند به آن تکیه کنند و با آن ارتباط داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بر تقویت نشاط، نوآوری و ابتکار عمل در ماموریت‌ها تاکید کرد و افزود: برای تامین امنیت و آسایش سواحل تا عمق دریا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

سردار اشتری با اشاره به طرح سالم سازی دریا و مسئولیت انتظامی و دریابانی در سواحل دریا و داخل شهر‌ها گفت: جلوگیری از وقوع غریق و نجات جان انسان‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما باید از وقوع هنجارشکنی و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سواحل پیشگیری و برخورد کرد.

وی برمسئول سازی سایر دستگاه‌ها در حوزه طرح سالم سازی دریا تاکید کرد و افزود: باید سهم هر دستگاه در این حوزه مشخص شود چرا که اگر همه دستگاه‌ها پای کار باشند و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در با اشاره به روز‌های پایانی فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت‌ها و افزایش بار ترافیکی جاده‌های کشور و محور‌های منتهی به پایتخت، گفت:: باید با آمادگی کامل نسبت به حفظ نظم، امنیت و آرامش در مدت زمان باقی مانده اقدام کرد تا مردم سفر هایشان را به اتمام برسانند ومشکلی در این زمینه نداشته باشند.

سرداراشتری عقد قرارداد و تفاهم نامه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور در راستای افزایش تجهیزات خبر داد و افزود: با اجرای این تفاهم نامه، بخشی از مشکلات در حوزه تجهیزات حل خواهد شد.

انتهای پیام /ر

امضای تفاهم نامه در راستای افزایش تجهیزات در کشور

برچسب ها: نیروی انتظامی ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.