۲ سارق حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت در شهرستان کلاردشت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلاننتری مرکزی این شهرستان با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌ های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت افزود: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌ های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: به منظور ارتقاء اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌ های اجتماعی ماموران در ۲ روز گذشته با اجرای طرح مقابله با سرقت موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق منزل دیگر که در مناطق آلوده و جرم خیز سکونت داشتند شدند.

وی با اشاره به اینکه، امنیت زیر بنای توسعه تمامی مولفه‌های یک جامعه به شمار می‌رود، از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای امن با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۵ فقره سرقت در شهرستان کلاردشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.