ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مسئولان و روسای هیأت های مذهبی برگزار شد.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : تعزیه ها و مراسمات عزاداری می بایست بصورت عمیق و محتوایی برگزار شوند و پرداختن به بعد فرهنگی عاشورا در سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد.

وی همچنین خواستار تشریح و تبیین سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره وضعیت کشور شد و عنوان کرد : تبیین سخنان مقام معظم رهبری با توجه به وضعیت کنونی کشور از مهمترین اولویت ها در مراسمات و مجالس عزاداری ماه محرم است .فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین خواست جهت تحقق این امر هماهنگی های لازم را با مداحان و روسای هیأت های مذهبی بعمل آورد.

اعزام روحانی جهت سخنرانی در هیأت مذهبی ، تعیین ساعات عزاداری ، برقراری نظم و امنیت ، عدم استفاده از وسایل غیر متعارف در مراسمات زنجیر زنی ، نصب پلاکارد متناسب با این ایام در سردرب ادارات ، کنترل بهداشتی ایستگاههای صلواتی و کنترل ترافیک از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

 

 

انتهای پیام/د

مهمترین اولویت ها در مراسمات و مجالس عزاداری ماه محرم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.