رئیس فدراسیون کشتی گفت:برای رسیدن به ترکیب ایده آل در بازی های المپیک 2020 برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به دنبال یافتن بهترین ترکیب برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو هستند و به همین منظور در رقابت های جهانی 2018 و 2019 به دقت عملکرد کشتی گیران را رصد خواهیم کرد.

قهرمان المپیک تصریح کرد:حساسیت موجود باعث خواهد شد مربیان تیم ملی و شواری فنی برای انتخاب ملی پوشان آزد و فرنگی در رقابت های جهانی وسواس بیشتری داشته باشند چرا که شاکله تیم ملی در بازی های المپیک از دل همین رقابت ها خواهد بود.

خادم تاکید کرد: به طور حتم المپیک میدانی نیست که بتوان کشتی گیرانش را در همان سال پیدا کرد بلکه مدعیان از سال های قبل از المپیک ارزیابی و شناسایی می شوند و نشان می دهند که قابلیت و شایستگی حضور در المپیک را دارند یا خیر.

رئیس فدراسیون کشتی درباره نامه جدید اتحادیه جهانی کشتی در خصوص محرومیت های در نظر گرفته شده اظهار داشت: فدراسیون کشتی به صورت مداوم مشکلات بین المللی کشتی ایران را تذکر داده اما باید عرض کنم متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و به همین دلیل برای ما که در این خصوص پرونده داریم،شرایط متفاوت خواهد بود.


بیشتر بخوانید:خادم:استقبال چشم گیری از مسابقات عمومی کشتی خواهد شد/ جوایز نقدی برای ایجاد انگیزه است


انتهای پیام/

صحبت های رسول خادم بعد از مراسم تجلیل از کشتی گیران مدال آور در بازی های آسیایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار