دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2018 گفت:مسئولان آنطور که باید از کشتی حمایت نمی کنند و این رشته همواره مظلوم است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز هادی درباره مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: از افرادی که زحمات ما را دیدند تشکر می‌کنم، کشتی همواره پر افتخار بوده اما متأسفانه در این مدت همواره مظلوم واقع شده و مسئولان ورزش آنطورکه باید حمایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به لغو حضور کشتی گیران در تورنمنت های بین المللی تصریح کرد:اخیراً چند تورنمنت بین‌المللی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده‌ایم در حالیکه به خیلی از سازمان‌ها ارز دولتی تعلق می‌گیرد اما کشتی از این موضوع محروم است.

وی تاکید کرد:ما هم همواره سعی کرده‌ایم به عنوان یک سرباز برای شاد کردن دل مردم تلاش کنیم.از حامی مالی فدراسیون کشتی و دکتر قاسمی که همواره در کنار این رشته بودند تشکر می‌کنم که بلافاصله بعد از اتمام بازی‌های آسیایی زحمات ما را دیدند. بیشتر هزینه‌های فدراسیون با حامی مالی کشتی است و به خاطر حمایت‌هایی که داشته‌اند تشکر می‌کنم چون باعث ایجاد انگیزه و روحیه در آستانه مسابقات جهانی شد.

هادی درباره رقابت های جهانی 2018 اظهار داشت: با همه وجود تلاش می کنم تا بتوانم خودم را برای حضور در مسابقات جهانی به کادر فنی تحمیل کنم،کار بسیار سختی دارم چرا که حریفان بسیار خوبی را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی پیش رو دارم و در صورت ملی پوش شدن هم برای کسب مدال جهانی رقبای خارجی ام عالی هستند اما مطمئن باشید برای رسیدن به موفقیت ذره ای کم نمی گذارم.


بیشتر بخوانید:نمره قبولی کشتی در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018


انتهای پیام/

صحبت های پرویز هادی درباه مراسم تجلیل از کشتی گیران مدال آور در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار