اخبار ورزشی از مسابقات کارمندان دولت، فوتبال، بسکتبال، والیبال، سنگنوردی و تنیس را در روز دو شنبه نوزدهم شهریور ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه شاهد خبر‌هایی ازپایان رقابت‌های شنا کارمندان زن دولت، سفیر آبیک برنده دیدار دوستانه برابر امید کاسپین، برد تیم فوتبال کاسپین در لیگ دو کشور، نایب قهرمانی بانوی بسکتبالیست قزوینی در رقابت‌های مهارت‌های فردی آسیا، مرندی و یارانش راهی رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان شدند، سنگنورد قزوینی عازم مسابقات قهرمانی جهان اتریش شد، درخشش دختران قزوینی در رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور هستید.

شناگران کارمند دولت در بخش بانوان استان قزوین با هم رقابت کردند

این دوره از مسابقات در ٤ رده سنی ٢٥تا ٣٠،٣١تا٣٥،٣٦تا٤٠ و بالای ٤٠ سال در ماده‌های ۶۶ متر آزاد و ٣٣ متر قورباغه برگزار شد.

آیناز لشگری از نظام مهندسی در رده سنی ۲۵ تا٣٠ سال، آیدا کوشیار از آموزش پرورش در رده سنی ٣١تا ٣٥ سال، ندا پیر مرادی از تعاون روستایی در رده سنی،٣٦تا٤٠ سال، مولود رحمتی از دانشگاه علوم پزشکی در رده سنی بالای ٤٠ سال، در مواد ۶۶ متر آزاد و ٣٣ متر قورباغه قهرمان شدند.

این رقابت‌ها با شرکت ۳۰ شناگر از ۲۲ دستگاه استان در استخر شهید رجایی با هم به رقابت پرداختند.

سفیر آبیک برنده دیدار دوستانه برابر امید کاسپین شد

تیم فوتبال امید کاسپین که خود را برای شرکت در بازی‌های دسته اول امید‌های کشور آماده می‌کند برابر سفیرنوین آبیک نماینده استان در رقابت‌های دسته سه کشور به میدان رفت.

این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود تیم آبیکی به پایان رسید، این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

تیم فوتبال کاسپین لیگ دو را با برد آغاز کرد

در آغاز رقابت‌های هفته اول لیگ دو فوتبال کشور، در بازی خانگی برابر مس نوین کرمان به برتری رسید، این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود کاسپین به پایان رسید.

نماینده استان با این برد، و کسب ۳ امتیاز در مکان دوم گروه یک این رقابت‌ها قرار گرفت.

نایب قهرمانی بانوی بسکتبالیست قزوینی در رقابت‌های مهارت‌های فردی آسیا

در پایان مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان، مژگان خدادادی در بخش مهارت‌ها به مقام دوم این بخش از مسابقات دست یافت.

تیم ملی بزرگسالان با شکست مقابل آستانه قزاقستان در مرحله نیمه نهایی چهارم شد.

در رقابت‌های بسکتبال دختران زیر ۱۸ سال کاپ آسیایی مالزی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از فاطمه آقازادگان ملی پوش قزوینی بهره می‌برد با شکست مقابل نیوزلند به کار خود در کاپ آسیایی پایان داد.

مرندی و یارانش راهی رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان شدند

تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از مهدی مرندی لیبروی قزوینی بهره می‌برد، پس از پایان تورنمنت ۴ جانبه اسلوونی، راهی بلغارستان شد.

شاگردان کولاکوویچ چهارشنبه در اولین دیدار به مصاف پورتوریکو می‌روند، ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها، با تیم‌های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند مصاف می‌کند.

بهترین نتیجه تیم ملی در این رقابت‌ها جایگاه ششم بود.

سنگنورد قزوینی عازم مسابقات قهرمانی جهان اتریش شد

رضا علیپور سریع‌ترین مرد عمودی جهان، در ترکیب تیم‌های ملی سنگنوردی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم اینسبورگ اتریش شد.

از رقابت‌ها طی روز‌های ۲۰ تا ۲۵ شهریور با شرکت ۵۳۱ ورزشکار از ۵۶ کشور برگزار خواهد شد.

درخشش دختران قزوینی در رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور

در پایان این رقابت‌ها هانا سلطانی تنیسور قزوینی در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال به ۲ مقام قهرمانی دست یافت.

فردخت علیمی دیگر تنیسور قزوینی در رده سنی زیر ۱۰ سال سوم شد.

در این رقابت‌ها ۱۹۵ تنیسور نوجوان از ۱۳ استان به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس چهارمحال و بختیاری با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار