اخبار ورزشی از بازی‌های آسیایی، بازی‌های پاراآسیایی، فوتسال، سنگنوردی و والیبال را در روز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز پنج شنبه شاهد خبر‌هایی از مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و بدرقه ملی پوشان پاراآسیایی، مصاف نماینده استان در لیگ یک فوتسال کشور، درخشش سنگنورد قزوینی در رقابت‌های کشور و قهرمانی تیم والیبال قزوین در رقابت‌های دسته دو هستید.

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و بدرقه ملی پوشان پاراآسیایی

در مراسمی با حضور مسئولین ارشد استان و جامعه ورزش از ورزشکاران و مدال آوران بازی‌های آسیایی تجلیل و بدرقه ملی پوشان پاراآسیایی انجام شد.

ایرج رحمانی، مدیرکل محترم دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از رویکرد شایسته مجلس در حمایت از ورزش با اختصاص ارزش افزوده معادل ۰.۲۷% و تاثیر آن در حضور نماینده از همه استان‌ها در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به پویایی حاضر در سراسر کشور اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد کسب مدال‌های رنگارنگ تا المپیک هم ادامه داشته باشد.

بهمن عسگری، رضا علی پور و مهدی مرندی در این بازی‌ها سه مدال طلا در کاراته، سنگ نوردی و والیبال کسب کردند و یک برنز در پنچاک سیلات بانوان توسط تهمینه کربلایی صادقی کسب شد.

در این مراسم از روسای هیئت‌های ورزشی صاحب سهمیه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین علیرضا بلاغی سرمربی تیم ملی سنگنوردی سرعت و رضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک و ملی پوشان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی تقدیر شد.

نماینده فوتسال استان در لیگ یک فوتسال امروز به میدان می‌رود

در هفته اول رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهرداری قزوین عصر امروز در خانه به میدان می‌رود.

نماینده استان در بازی اول خود از ساعت ۱۷ در خانه پذیرای ایرالکو اراک است.

این بازی در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

سنگنورد قزوینی اولین مدال قهرمانی کشور در ماده بولدرینگ را از آن خود کرد

علیرضا پیله فروش‌ها در ادامه مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در ماده بولدرینگ علیرضا پیله فروش‌ها در فینال موفق شد در سکوی دوم بایستد و به مقام نایب قهرمانی نائل شود.

این مدال با اولین مدال تاریخ سنگنوردی استان در ماده بولدرینگ محسوب می‌شود.

پیله فروش‌ها روز گذشته در ماده سرطناب جوانان قهرمان شده بود، این رقابت‌ها در مازندران برگزار شد.

تیم قزوین قهرمان رقابت‌های دسته دو والیبال امید‌های کشور شد

تیم والیبال قزوین نیز در دیدار فینال موفق شد در تقابلی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ کرمانشاه را شکست دهد تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دو تیم قزوین و کرمانشاه به عنوان تیم‌های اول و دوم سال آینده در دسته اول مسابقات حضور خواهند داشت.

در پایان این رقابت‌ها امیر حسین مددی عنوان بهترین سرویس زننده، محمدحسین چرخلویی بهترین دریافت کننده و آرمان رحمانی بهترین مدافع را از آن خود کردند.

این رقابت‌ها در لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار