مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در آستانه محرم الحرام براحیاء امر به معروف و نهی از منکردر جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی ایمانی تبار مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:امام حسین، چون خدا را ناظر می‌داند از همه هستی اش برای بقای دین مایه می‌گذارد.

وی افزود: مهمترین هدف امام حسین (ع) تغییر نگاه مردم بود. مردمی که به دنیا چسبیده وتلاش می‌کردند تا از دنیا عقب نیفتندپس یکی از اهداف قیام تغییر این دیدگاه و تغییر دنیا زدگی بود.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: امام حسین (ع) مرگ را زینت و حیات را حیاتی دیگر بخشید و دین رابعد از حاشیه قرار گرفتن، به متن زندگی آورد.

وی افزود: امام حسین (ع) در یک روز مرز‌ها را کاملاً مشخص کرد که بعضاً ما با سکوت و انفعال در قبال منکرات، در مرز غیر دینی قرار می‌گیریم.
حجت الاسلام ایمانی تبار با بیان اینکه در زیارت عاشورا لعن می‌کنیم کسانی را که ظلم بر امام حسین(ع) روا داشتندو کسانیکه که همراهی کردند وکسانی که تابع بودند، افزود: همه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم.


انتهای پیام /ی

احیاء امر به معروف و نهی از منکر در آستانه ماه محرم

برچسب ها: ائمه اطهار ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار