حجت الاسلام والمسلمین فقیهی از عدم افزایش هزینه سفر دانشگاهیان به عتبات در ایام محرم خبر داد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ایام محرم، افزایش قیمت نداردحجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هزینه سفرهای دانشجویان در ایام محرم گفت: هزینه اعزام دانشجویان به عتبات در این ایام به صورت عادی به قیمت سه میلیون و 200 هزار تومان با همان کارمزد چهار درصد برای دانشجویانی که به صورت هوایی اعزام می‌شوند و 2 میلیون تومان برای دانشجویانی که زمینی اعزام می‌شوند، در نظر گرفته شده است و هیچ گونه افزایش قیمتی در ایام محرم  نخواهیم داشت.

افزایش قیمت اعزام دانشجویان به عتبات در ایام عید نوروز و عرفه 

وی ادامه داد: قیمت اعزام‌ها به عتبات فقط در ایام عید نوروز و عرفه حدود 15 درصد افزایش می‌یابد اما پس از گذران این ایام هزینه‌ها به روال عادی بازمی‌گردد.

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: افزایش اعزام‌ها در ماه محرم متناسب با ظرفیت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می‌گیرد و نمی‌توانیم بیش از ظرفیت‌های موجود نسبت به تقاضای اعزام در این ایام اقدام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در خصوص افزایش وام عتبات دانشجویی با توجه به بالا بودن هزینه عتبات، گفت: نامه‌ای به بانک مربوطه ارسال و درخواست کردیم که وام عتبات دانشجویی به سه میلیون تومان افزایش پیدا کند، بانک با این درخواست موافقت کرده اما هنوز بخشنامه به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار