فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۱۳ برنامه شاخص توسط ناحیه سپاه بقیه‌الله (عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز در جمع خبرنگاران گفت: مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان «محمد رسول الله (ص)» با اعزام گروه‌های جهادی آغاز شده است و هم اکنون سه گروه جهادی ما در مناطق محروم استان فارس خدمت رسانی می‌کنند، این مرحله تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: ۲۵ گروه جهادی برای اردو‌های یک، سه و هفت روزه به مناطق مختلف اعزام می‌شوند که ۶۰۰ نفر هستند.

سرهنگ دوستدار با تاکید بر اینکه گروه جهادی اعزام شده در منطقه «دره همیانه» با همکاری خیران اولین مسجد این منطقه ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: این رزمایش با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش ۲۲ و ۲۳ شهریور مرحله نمایش اقتدار است و حضور پنج گردان «بیت المقدس» ناحیه در رزمایش حضور می‌یابند و پس از آن گردان‌ها به شکل دسته عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) می‌روند سپس به منطقه عمومی «باجگاه»، محل رزمایش اعزام می‌شوند، اظهار کرد: ۶ هزار نفر از این ناحیه بسیج در تجمع بزرگ که مرحله سوم هست، حاضر می‌شوند.

فرمانده ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به اینکه هر ساله از ۳۱ شهریور تا ششم مهر هفته دفاع مقدس در کشور شناخته می‌شود که امسال با دهه اول محرم، متقارن و با بازگشایی مدارس هم مصادف شده است که برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانسته ایم» به اجرا می‌رسد، گفت: ۳۱۳ برنامه موثر و شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم دهه محرم در مجتمع شلمچه با حضور مداحان را خواهیم داشت و ۲ نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی و اسلامی از امروز آغاز به کار کرده تا نیمه اول مهر ماه فعال است که در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مجتمع «شلمچه» برپاست.

سرهنگ دوستدار با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی، برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی است و در جوار این ناحیه غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع برپا می‌شود، تصریح کرد: در روز اول مهر، اعضای سپاه بقیه الله (عج) به طور نمادین به فرزندان شهدا ادای احترام می‌کنند.

فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌های دفاع مقدس «تنگه ابوقریب» و «به وقت شام» را مساجد و مدارس در نظر گرفته ایم، افزود: پرده خوانی شهید، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود که راویان دفاع مقدس از سرداران شهدا خواهند گفت.

انتهای پیام/ر

برگزاری برنامه های شاخص  سپاه بقیه‌الله (عج) در هفته دفاع مقدس

برچسب ها: سپاه ، هفته دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار