الویری با اشاره به اینکه به دلیل تغییرات مدیریت شهری ارائه برنامه پنج ساله سوم به تأخیر افتاده، گفت: ضروری است که شهرداری هرچه سریع‌تر این برنامه را به شورا ارائه دهد.

کاظمی///لزوم ارائه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تا پایان شهریوربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در خصوص ضرورت ارائه برنامه پنج ساله تهران از سوی شهرداری تهران تا پایان شهریور ماه تذکر داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مصوبه سیاست‌های برنامه سوم شهرداری تهران را داشتیم، تصریح کرد: بر این اساس شهرداری موظف شد تا پایان تیر ماه برنامه سوم را تقدیم شورا کند، اما به خاطر تغییرات انجام شده در مدیریت شهری این کار انجام نشد و به تأخیر افتاد.

الویری ابراز امیدواری کرد که شهرداری زمان بندی به هم خورده را دوباره تمدید نکند، زیرا حوادث تلخی برای شهرداری اتفاق خواهد افتاد که فرصت نخواهد کرد به تصویب بودجه سال 98 برسد.

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت:‌ از شهرداری درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان شهریور ماه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران را ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار