دوره آموزش هنرهای رزمی سواره در کرمانشاه با حضور استاد علی قورچیان رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیونسواركارى ج.ا.ا برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یک دوره کارگاه آموزش هنرهای رزمی سواره در محل دهکده المپیک، باشگاه سوارکاری برگزار شد.

احمد جوهریان، رئیس کمیته ی هنرهای رزمی سواره ی استان کرمانشاه، گفت : این دوره آموزشی در سه بخش رزم با کمان،نیزه و شمشیر با حضور بیش از 35 نفر از علاقمندان و سوارکاران استان در دو روز و چهار تایم صبح و عصر با حضور علی قورچیان برگزار شد.

وی گفت : کرمانشاه مهد اسب نژاد کُرد است و علاقمندان و اسبداران این نژاد، علاقه ی وافری به انجام ورزشهای اصیل و کهن سوارکاری دارند، و نیز باتوجه به اینکه علی قورچیان اسبهای نژاد کُرد را بسیار سرسخت و قوی و مناسب برای این رشته دیده اند، هیئت سوارکاری استان نیز همچون سنوات گذشته سعی در ارائه ی دوره های آموزشی اصیل و مورد پسند دوستداران این رشته داشته و با توجه به استقبال هنرجویان ، ما نیز در آینده برنامه های بهتر و بیشتری را در دستور کار هیئت و کمیته ی هنرهای رزمی قرار خواهیم داد و درصدد برگزاری دوره ی دوم کارگاه در ماه های آتی و نیز اعزام سوارکاران کرمانشاهی به مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره هستیم.

 ستار الماسی رییس هیئت سوارکاری استان نسبت به پیشرفت این رشته ی کهن و پرمخاطب ابراز امیدواری نمود و از استقبال پرشور ورزشکاران سوارکار بسیار خرسند بود.

وی افزود : نسبت به برگزار کردن چنین کارگاه های آموزشی در استان برنامه های ویژه ای در نظر خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه آموزش هنرهای رزمی سواره

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.