مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: کمک‌های خیران تامین سلامت فارس در سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در اولین جلسه‌ی هیات امنای جدید این مجمع، گفت: خیرین پارسال ۸۱ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه‌های منعقد شده کمک کردند.

وی افزود: تعدادی تفاهم نامه از سال ۹۶ هنوز در دست پیگیری است که با اجرای آن‌ها پیش بینی می‌شود جمع کمک‌های خیرین تامین سلامت فارس به ۱۴۱ میلیارد تومان برسد.

رامجردی ادامه داد: ۳۰ درصد کمک‌های جمع آوری شده از خیرین در شهرستان‌ها و ۷۰ درصد با توجه به نیاز‌هایی که در شهر شیراز است در مرکز استان هزینه شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: کمک‌های خیرین بیشتر در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، پژوهش، حمایت از بیماران نیازمند، حمایت‌های دانشجویی و تجهیزات پزشکی بوده است.

آیت الله دستغیب رییس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این جلسه با اشاره به نقش پر رنگ صدا و سیمای مرکز فارس در جذب مشارکت‌های خیرین در عرصه‌ی سلامت فارس با اهدا لوح تقدیر از سهرابی مدیر کل این مرکز قدردانی کرد.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز فارس توانسته است با معرفی نیاز‌های بهداشتی و درمانی استان و انعکاس فعالیت‌های انجام شده در این زمینه بسیار موفق عمل کند.

در این جلسه علاوه بر برگزاری انتخابات هیات مدیره‌ی جدید مجمع خیرین تامین سلامت فارس چگونگی ثبت و شکل گیری دفاتر جدید شهرستانی این مجمع هم تشریح شد.

بر این اساس دفاتر جدید شهرستانی از این به بعد دارای استقلال مالی خواهند شد و می‌توانند مستقیم با خیرین تفاهم نامه امضا و سایر امور راپیگیری کنند.

در این جلسه پس از رای گیری از اعضای هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس آیت الله سید علی اصغر دستغیب به عنوان رییس هیات مدیره و دکتر ایمانیه به عنوان نائب رئیسه‌ی مجمع انتخاب شدند.
انتهای پیام/ر

رشد کمک‌های خیران تامین سلامت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار