کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت : در سه روز آینده در همه مناطق استان آسمانی ابری همراه با وزش باد است که در بعضی مناطق از جمله جنوب شرق، جنوب و شمال شرق وزش باد شدیدتر پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان طی سه روز  آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً پایدار بر آسمان استان اصفهان حاکم است.

وی افزود:  در سه روز آینده در همه مناطق استان آسمانی ابری تا حدی ابری همراه با وزش باد است که این وزش ها در بعضی  مناطق از جمله جنوب شرق، جنوب و شمال شرق شدیدتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی استان  اصفهان نیز اظهار کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و تا پایان هفته روند افزایشی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان ۲۰ درجه و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای هوای شش درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و خور و بیابانک با دمای هوای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام /س

بویین میاندشت با دمای هوای شش درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار