کارشناس هواشناسی گفت : با توجه به وجود خطا در الگوهای بلند مدت ، احتمال بارندگی که در این مدل‌ها بود در الگوهای کوتاه مدت مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه زهرا سیدان در مورد الگوی نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: نقشه ها حاکی از تداوم جو پایدار و آرام است که براین اساس برای بیشتر نقاط اصفهان آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بعد از ظهر امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید در مناطق شمال،غرب و شمال شرقی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به افزایش ابر در روز سه شنبه عنوان کرد: در 24 ساعت آینده شاهد روند کاهشی 2 تا 3 درجه‌ای دما در بیشتر نقاط استان اصفهان هستیم.

سیدان در مورد احتمال بارش‌ها در اواخر شهریورماه اظهار کرد: در بررسی الگوهای کوتاه مدت، نقشه های هواشناسی احتمال وقوع بارش را نشان نمی‌دهد.

کارشناس هواشناسی  عنوان کرد: با توجه به وجود خطا در الگوهای بلند مدت ، احتمال بارندگی که در این مدل‌ها بود در الگوهای کوتاه مدت مشاهده نشده است.

وی با اشاره به پیش بینی دمای هوا استان اصفهان اظهار کرد:بیشینه دمای اصفهان 36 درجه سانتی گراد و کمینه‌ی آن 18 درجه خواهد بود.

سیدان گفت : گرمترین نقطه استان آران وبیدگل با دمای 40 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان میمه با دمای 12 درجه سانتی گراد می باشد.

 

انتهای پیام / س

وضعیت هوای اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.