رقابتهای لیگ ملت های اروپا، امشب با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابتهای لیگ ملت های اروپا، امشب با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود.

در مهمترین بازی تیم ملی انگلیس از گروه چهارم سطح A رقابتها میزبان اسپانیا خواهد بود. این دیدار ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار می شود. انریکه سرمربی جدید اسپانیا در دیدار امشب برای نخستین بار روی نیمکت لاروخا می نشیند. او که پس از جام جهانی هدایت ماتادورها را پذیرفت، برای این مسابقات و در نخستین لیستش برای تیم ملی، نام جوردی آلبا را خط زد که با حواشی هم همراه بود. گفته می شود انریکه با آلبا که وضعیتی خوبی در تیم بارسلونا دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین دفاع چپ اسپانیاست، رابطه خوبی ندارد و از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا با این بازیکن به مشکل خورد.

استارت انریکه با اسپانیا در مصاف با انگلیس/تقابل مردان یخی با سوئیس

در طرف مقابل گرت ساوتگیت که هفته گذشته 48 ساله شد، در جام جهانی نتایج بدی با سه شیرها نگرفت و توانست برخلاف انتظار مردم و کارشناسان این کشور در بین چهار تیم برتر جهان قرار گیرد. او می خواهد با انگلیس به روند رو به رشدش ادامه دهد و بار دیگر سه شیرها را قدرت برتر جهان کند.رحیم استرلینگ به دلیل درد کمر از اردوی تیم ملی انگلیس برای مسابقات این هفته و مصاف با اسپانیا و دیدار دوستانه با سوئیس خط خورده است.

پیش از آغاز دیدار امشب، کفش طلای جام جهانی 2018 به هری کین آقای گل جام جهانی اهدا می شود. کرواسی دیگر تیم این گروه است.

استارت انریکه با اسپانیا در مصاف با انگلیس/تقابل مردان یخی با سوئیس

در دیگر دیدار مهم امشب که در گروه دوم سطح A برگزار می شود، تیم ملی سوئیس از ساعت 20 و 30 دقیقه میزبان تیم ملی ایسلند است. دیگر تیم این گروه، بلژیک است.

در گروه سوم سطح B از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز، تیم ایرلند شمالی از بوسنی و هرزگوین پذیرایی می کند. در گروه دوم سطح C فنلاند میزبان مجارستان است و استونی در خانه مقابل یونان قرار می گیرد. در گروه دوم سطح D نیز بلاروس میزبان سن مارینو است و لوکزامبورگ مقابل مولداوی قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید:توقف ایتالیای مانچینی در نخستین گام/شکست ترکیه و پیروزی صربستان


انتهای پیام/

مسابقات امشب لیگ ملت های اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار