مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اجرای چهارمین مرحله آمارگیری مسکن روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در جلسه مشترک با ستاد اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی، بیان داشت: آمارگیری در هر زمینه، پایه تمام برنامه ریزی ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین مرحله اين طرح از ۲۰ مهر لغایت ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۹۷ همزمان با سراسر کشور در سطح روستاهای این استان، اجرا می شود، خاطرنشان کرد: آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مساکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح های عمرانی می باشد.

مهندس بدلی، از مسئولان، دهیاران، شوراها و صاحبان نفوذ دعوت نمود: در راستای تشویق اهالی روستاها جهت مشارکت حداکثری همانند مراحل قبلی در سال های ۱۳۷۹، ۱۳۸۲ و ۱۳۹۲ با ماموران آمار گیری همکاری لازم را به عمل آورند، لذا هر اندازه با دقت و حوصله به پرسش ماموران آمارگیری پاسخ داده شود، اطلاعات دقیق و صحیح باشد، نتایج بدست آمده، در تهیه و اجرای طرح های جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها هدفمند، موثر خواهد بود.

روابط عمومی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از اصحاب محترم و زحمتکش رسانه های جمعی، درخواست می نماید.

در راستای اطلاع رسانی و جذب مشارکت حداکثری اهالی روستاها در اجرای طرح آمار گیری از ویژگی های مسکن روستایی، این روابط عمومی را یاری فرمایید.

 

انتهای پیام/ی

 

چهارمین مرحله آمارگیری مسکن روستایی

برچسب ها: خانواده ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.