در جلسه‌ای با حضورنماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری وسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی ، اولویت‌ها و چالش‌های برنامه احیای دریاچه ارومیه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در جلسه‌ای با حضورنماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری وسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی، اولویت‌های و چالش‌های برنامه احیای دریاچه ارومیه بررسی شد.


دراین جلسه که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه نیز حضور داشتند روند اجرای طرح‌های نجات بخشی دریاچه، مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف بررسی و راهکار‌های پیشنهادی برای رفع موانع مطرح شد.


پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه  با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهوری ومصوبات دولت و مقام عالی استان در خصوص احیای دریاچه ارومیه گفت:عملیاتی شدن مصوبات و تحقق برنامه‌های نجات بخشی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان بوده و مجموعه دستگاه‌های اجرایی تمام توان اجرایی خود نسبت به اجرایی شدن مصوبات ستاد ملّی احیای دریاچه و کاهش معضلات زیست محیطی بکار گرفته اند.


وی  افزود:استان آذربایجان غربی در بخش مدیریت و اجرای طرح‌ها توان لازم را برخوردار است که با تخصیص به موقع اعتبارات می‌توان شاهد پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف در برنامه احیای دریاچه بود.


در این جلسه همایونی نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری نیز با اشاره به اهتمام جدی رییس جمهور محترم و دولت دراحیای دوباره دریاچه ارومیه بر پیگیری جدی روند اجرای طرح‌ها و شناسایی مشکلات و موانع کار‌ها با نظارت مستقیم تاکید کرد.


در ادامه هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌ها ارائه کردند.
انتهای پیام/ح


برگزاری جلسه بررسی چالش‌های احیای دریاچه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.