طرح نظارتی اتاق اصناف كرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس اجرا شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف كرمانشاه گفت : طرح نظارتی اتاق اصناف كرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس در چند مرحله و با توجه به اقلام ضروری و مایحتاج عمومی در بازه های زمانی مختلف تدوین گردیده است.

وی گفت : یکی از اولویت های مرحله فعلی را نظارت مستمر بر عرضه لباس فرم مدارس اعلام داشت و افزود: طی سنوات اخیر نظارتی ویژه بر این موضوع داشته ایم و سعی بر این است لباس فرمی با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان تحویل گردد.

ساسانی گرانفروشی، فروش اجباری و فقدان کیفیت مناسب را از عمده تخلفات این حوزه برشمرد و افزود: بازرسان و کارشناسان زبده ای در این راستا در دو شیفت صبح و عصر در بازار حضور دارند و علاوه بر بازرسی های مستمر از واحدهای عرضه کنده ، آماده رسیدگی سریع به شکایات مردمی هستیم.

وی از همشهریان گرانقدر خواست در مقابل خرید کالا یا اخذ خدمات از واحدهای صنفی، فاکتور فروش را هم حتماً مطالبه نمایند و در صورت مشاهده و مواجهه با تخلفات صنفی، مراتب را با شماره تلفن های مدیریت بازرسی اصناف ۳۸۲۵۸۸۴۰ و نیز شماره بازرسی سازمان صنعت تجارت سامانه ۱۲۴ و سامانه ۱۳۵ اداره تعزیرات حکومتی در میان بگذارند تا با فوریت رسیدگی شود.

 

 

انتهای پیام/د

عمده تخلفات حوزه  اصناف مشخص شد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.