مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد "ما توانستیم" از 31 شهریور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه رویکرد برنامه های امسال هفته دفاع مقدس را مبتنی بر شعار "ما توانستیم" و توجه ویژه به چهار دهه فرهنگ مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و گفت: باتوجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ضروری است که در طرح ریزی برنامه های این هفته موارد عنوان شده مورد توجه ویژه قرار گیرند.

محمدی برگزاری جشنواره های هنری و ادبی، نشست های هم اندیشی، تحقیقی و پژوهشی با موضوع دفاع مقدس و توجه به نقش محوری اصناف و اقوام مختلف در پیشبرد اهداف هشت سال دفاع مقدس، نظر ویژه به وحدت و همبستگی ملی و ولایتمداری، بازخوانی عملیات های بزرگ دفاع مقدس، توجه به سالروز شهادت فرماندهان بزرگ این دوران و ... را از جمله سیاست های اجرایی برنامه های امسال هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های این هفته از روز 31 شهریور با رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح و نوآوری های صنعت دفاعی کشور آغاز خواهد شد، افزود: هرکدام از روزهای این هفته تحت یک عنوان نامگذاری شده و در هر روز نیز برنامه های مختلفی باهمکاری سایر دستگاه ها برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس 12 کمیته مختلف همچون کمیته های نیروهای مسلح، ایثارگران، روحانیت و مساجد، ورزش وجوانان، هنری و نمایشی، زنان و خانواده، فضاسازی و تبلیغات، کودک و نوجوان، فرهنگیان و اطلاع رسانی را هرکدام با محوریت یک دستگاه تشکیل داده ایم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تقارن هفته دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.