بیش از ۳۸۵ میلیون تومان اعتبار از محل منابع امداد و بانک های عامل برای اجرای ۲۵ طرح اشتغال در شهرستان قصرشیرین در پنج ماهه امسال تخصیص یافت.

اجرای ۲۵ طرح اشتغال در شهرستان قصرشیرینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، چابک رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین، در نشست مشترک خبری با حضور تجری، نماینده مردم شهرستان قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این اداره در جمع خبرنگاران ارائه کرد.

وی با تشریح عملکرد پنج ماهه این نهاد، گفت: ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع امدادی به ۱۳ طرح اشتغال و ۲۲۵ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی برای اجرای ۱۲ طرح در این مدت اختصاص یافته است.

چابک بیان کرد: همچنین طی این مدت به ۴۴نفر آموزشهای مهارت آموزی ارائه و برای ۳۰ نفرکارآفرینی و ده نفرکاریابی ایجاد شد.

وی میزان تسهیلات کارگشایی برای۳۴ مورد را ۱۱۳ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: همچنین طی این پنج ماه بیش از ۲۷۴میلیون تومان کمک از سوی ۹۵۱ حامی به ۲۲۰یتیم و محسنین پرداخت شد.

چابک گفت: بیش از ۵۱ میلیون تومان به منظور ارائه خدمات درمانی شامل بیمه های درمان، سوء تغذیه کودکان، شاخص های بهداشتی، هزینه نگهداری بیماران نیازمند و بیمه های اجتماعی به ۳۹۹ نفر ارائه شد.

وی از حضور ۱۱۵ نفردر اردوهای تدارک دیده شده و ارائه آموزش خانواده به یک هزار و ۷۴ نفر خبر داد و گفت: به منظور بازسازی منازل آسیب دیده در زلزله به ۴۷واحد ۴۹۵ میلیون تومان پرداخت شد.

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار 385 میلیون تومانی برای اجرا 35 طرح قصرشیرین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.