عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور در راستای اصلاح قانون برنامه ششم توسعه و ماده 60 نیازمند اصلاحیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور در راستای اصلاح قانون برنامه ششم توسعه و ماده 60 آن نیازمند اصلاحیه است که هم اکنون در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نامه خویش به وزیر آموزش و پرورش در راستای تعیین تکلیف و رسیدگی به حق و حقوق معلمان نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی گفت: متاسفانه معلمان مدارس غیرانتفاعی مظلوم واقع شده و از حق و حقوق لازم برخوردار نیستند و از سوی دیگر مدارس به اندازه قانون کار، حق الزحمه آنها را پرداخت نکرده و با آنان قرارداد صوری منعقد می‌کنند.

وی بیان کرد: باید این موضوع ساماندهی شود چون نتیجه بی توجهی به این موضوع به ضرر دانش آموزان است و بنابراین باید آموزش و پرورش به این قضیه با جدیت ورود کرده و مطالبات معلمان مدارس غیرانتفاعی را پرداخت کند.

بهادری گفت: هم اکنون معلمان برای اینکه شغل خود را از دست ندهند نمی توانند به این موضوع اعتراض کرده اما مسئله به وجود آمده ناراحت هستند بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید به این مسئله رسیدگی کند.

انتهای پیام/ب

اصلاح شبکه شتاب‌نگاری و لرزه‌نگاری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.