نيوشا ضيغمى با چهره اى متفاوت در فيلم سينمايى «هشتگ» در نقش يك پيرمرد حضور دارد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نيوشا ضيغمى با چهره اى متفاوت در فيلم سينمايى «هشتگ» به كارگردانى رحيم بهبودى فر و تهيه كنندگى مقصود جبارى و محمدعلى كيانى، در نقش يك مرد ظاهر شده و اين متفاوت ترين بازى اين ستاره سينما تا به امروز است.

محسن ملكى مديريت گريم اين پروژه را بر عهده داشته و كمدى «هشتگ» از ٤ مهر به سرگروهى پرديس زندگى در سينماها اكران خواهد شد و پخش آن به عهده موسسه سينمايى «راه عرفان» با مديريت محسن مسافرچى است.

نيوشا ضيغمى مَرد شد!

نویسندگی فیلم «هشتگ» را نیز رحیم بهبودی‌فر بر عهده داشته و نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما با نقش هایی متفاوت به همراه بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمی در این اثر حضور دارند. همچنین آرتین پشنگ، امیرعلی نیازی، محمدمهدی احمدی و ثنا کیانی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

عوامل فیلم «هشتگ» عبارتند از تهیه کنندگان: مقصود جباری، محمد علی کیانی، مجری طرح: مجتبی پیری، مدیر تولید: محمدعلی کیانی، نویسنده و کارگردان: رحیم بهبودی فر، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: امیر جاوید نیک، دستیار کارگردان: محمدرضا زمانی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تبلیغات: محسن پیری، عکاس: حسن شجاعی، فیلمبردار پشت صحنه: علی بیات، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست، دستیار اول فیلمبردار: مهدی ابراهیمی، صدابردار: مازیار شیخ محبوبی.

انتهای پیام/

گریم متفاوت نیوشا ضیغمی در فیلم «هشتگ»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف بسیارداردبرای هنر وهنرمند ایرانی!!!!!! نشان دادن توانایی و درخشش نبوغ بازیگری و پیشرفت به چه قیمتی؟!!! واقعا می شود به برخی ازبازیگران ما باین همه ساختارشکنی و جسارت ورود به هرمقوله نابه هنجار و ریختن قبح خیلی ازمسائل ودهان کجی به عقاید و ارزشها و قوانین گفت هنرمند؟معنای هنر وهنرمند واقعی این نیست، به اسم مدرنیته و پیشرفت داریم درتمامی زمینه ها راه را اشتباه می رویم و ارزشها و عقاید و واجبات اساسی واصول حاکم دردین وبرکشورمان را به اسم خیلی از چیزها ومفاهیم وطرزفکرها ونوخواهی ها ودرپشت نقاب آزادی و روشنفکری وتوجیهات فکری و رفتاری پایمال ونابود می کنیم، الگو یکی ازهمین واژه ها و مفاهیم است که به ناحق و تفسیر اشتباه داریم به کارمی بریم وشان آن راشهیدش می کنیم،الگو یعنی شهدا وصلحا و درراس آن ائمه،اینان نقشه راه واقعی ما مسلمانان اند،امیدوارم فکری به حال و روز فرهنگ و هنر این مملکت شود.