عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در اظهاراتی بر لزوم تشکیل هرچه سریعتر دولت در این کشور تاکید کرد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، گفت بحران تاخیر در تشکیل دولت می‌تواند کشور را به ناکجاآباد سوق دهد.

او افزود: «مردم لبنان به اندازه کافی، شاهد بحران‌هایی در زمینه برق، آب، زباله ها، آموزش و بهداشت بوده‌اند و دیگر نباید بحران تشکیل دولت برای آن‌ها به وجود آید؛ بحرانی که بر فضای مثبت، ثبات و اقتصاد کشور تاثیر منفی می‌گذارد.»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله در دیداری که موسسه اسلامی آموزشی پرورشی «مدارس المهدی» در منطقه «انصاریه» برگزار کرد، گفت: برخی گروه‌ها به خواسته‌های غیرواقع‌بینانه، ناحق و گسترده پایبند مانده‌اند، در حالی که نتیجه این کار، پیچیدگی‌ها و تاخیر‌های بیشتر خواهد بود. وی افزود: «تاکید این گروه‌ها بر خواسته‌های خود، واقعیت اهداف آن‌ها را برملا کرد.»

شیخ قاووق گفت کسانی که می‌خواهند در روند ریاست جمهوری تسهیل ایجاد کنند، نباید بر خواسته‌های گسترده خود تاکید کنند. وی افزود: «بیشتر مردم لبنان بار دیگر برای نجات کشور و تشکیل دولت وحدت ملی به خردورزی و نقش ریاست جمهوری دل بسته اند؛ دولتی که به سرعت مسائل اقتصادی، مالی، حیاتی و اجتماعی را حل کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار