کارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان، محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ريال توقيف و 3 نفر در اين رابطه دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعيد سليميان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس در ادامه برنامه هاي خود در پي وصول خبري مبني بر حمل کالاي قاچاق به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربري به استان کارآگاهان پليس آگاهي رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرنجام کارآگاهان با انجام تحقيقات گسترده اتوبوس حامل کالاي قاچاق را حین ورود به استان شناسايي و پس از تعقیب و مراقبت آن را هنگام تخلیه بار در مقابل یکی از انبار های سطح شهر متوقف کردند.

سرهنگ سلیمیان گفت: در این عملیات طی بازرسي صورت گرفته از اتوبوس و انبار مذکور در مجموع تعداد 119 باکس سيگارت خارجي ،1956 ثوب پوشاک زنانه و 4 عدد باطري خودرو ،تعداد 20 کارتن پودر مکمل c و28 کيسه قهوه خارجي قاچاق را کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله های کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه 3 فرد مرتبط با محموله های قاچاق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/م

 

کشف کالای قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.