ماموارن اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک انبار تخلیه بار محموله‌ای از لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی محموله‌ای کالای قاچاق در انباری کرده و قصد توزیع دارد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی یک گروه مجرب به محل اعزام شد که تعداد یک دستگاه ماشين لباسشويي،5 دستگاه ماشين ظرفشويي، یک دستگاه پنل و کمپرسور کولر گازي و 5 دستگاه تلويزيون ال اي دي خارجي کشف شد.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه مالک انبار مدارک گمرکی را ارائه نداد بیان داشت : محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

این مقام انتظامی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

کشف کالای قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.