جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی آوَه زین با موضوع ترویج مصرف فرهنگ آب میان کودکان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جشنواره آوه زین امروز(15 شهریور) با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و شرکت آب وفاضلاب  استان در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه برگزار شد. 

مهناز فتاحی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این مراسم، با اشاره به آغاز فعالیت جشنواره آوه زین از سه ماه پیش، اظهار کرد: این جشنواره در راستای ترویج مصرف درست آب و استفاده بهینه از مایه حیات در میان کودکان و نوجوانان استان با مشارکت دو نهاد برگزار شد. 

وی از شرکت 600 کودک کرمانشاهی در بخش مسابقه این جشنواره خبر داد و افزود: این کودکان آثار خود را با موضوع صرفه جویی در مصرف آب در قالب داستان، شعر، نشریه دیواری، خوشنویسی، کاریکاتور و... به دبیرخانه جشنواره آوه زین ارسال کردند. 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: پس از داوری آثار ارسال شده، جمعا 56 اثر برگزیده در قالب یک نمایشگاه در محل مجتمع آفرینش کرمانشاه برای عموم مردم به نمایش درآمده است. 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره در راستای بزرگداشت 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی است که فعالیت های آن را تا سال آینده ادامه خواهیم داد. 

فتاحی یادآورشد: رویکرد این جشنواره افتخار به گذشته و برنام ریزی برای آینده و امید به فردای روشن است. 

وی با اشاره به اهمیت آب در زندگی انسان ها و با بیان اینکه خداوند 63 بار در قرآن کریم کلمه "آب" را تکرار کرده، گفت: باتوجه به وضعیت بحرانی آب در دنیا و به تبع درکشور ما ضروری است که هرکودک کرمانشاهی یک سفیر آب باشد تا در هرموقعیتی از این نعمت بزرگ خداوند نگهبانی کند. 

انتهای پیام/ز

خداوند 63 بار در قرآن کریم کلمه "آب" را تکرار کرده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.