دوره آموزشی حفاظت اسناد و گفتار ویژه اعضاء و کارکنان سراسر شوراهای حل اختلاف خوزستان با حضور پور محمدی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

حسن عامری، مدیر روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوره آموزشی حفاظت اسناد و گفتار ویژه اعضاء و کارکنان سراسر شوراهای حل اختلاف خوزستان با حضور پور محمدی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در راستای اجرای دستور العمل آموزشی مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور و به منظور افزایش آگاهی های حفاظتی اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف و حفاظت از اسناد و مدارک موجود در شعب شورا در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز برگزار گردید.

عامری بیان داشت: در این دوره شرکت کنندگان با شیوه های نگهداری و بهره برداری از پرونده ها، حفاظت گفتار و مسائل مربوط به شورای حل اختلاف و نیز هوشیاری و آگاهی نکات مهم و کلیدی حفاظت و اطلاعات و راهبردی آن در ارتقاء نظم و امنیت و همچنین پیشگیری از تخلفات در شوراهای حل اختلاف به تشریح شاخص های حفاظت و اطلاعات در حوزه حفاظت اسناد،گفتار و رفتار پرداخته شد.

گفتنی است؛ به شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه آموزشی از سوی معاونت آموزشی دادگستری کل و شوراهای حل اختلاف خوزستان اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره آموزشی در شورای حل اختلاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.