یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای برای افزایش ارتباط میان معلمان و والدین شده است.

نرم افزاری کاربردی برای والدین و معلمانبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت آپی بپردازد.

یکی از استارت‌ آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای برای پیوند دادن اعضای خانواده و مدیران مدارس شده است.

در این سامانه هر یک از والدین می‌توانند به راحتی از وضعیت تحصیلی فرزند مطلع شده، اطلاعات لازم را کسب کنند و بتوانند به راحتی با هر یک از مربیان و مدیر مدرسه درباره وضعیت تحصیلی فرزندشان ارتباط برقرار کنند.

همچنین مدیران مدارس نیز می‌توانند به کمک این سامانه با اولیای دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درخواست‌های مدرسه را به سرعت در اختیار آنان قرار دهند.

ارتباط آسان اولیا و مربیان در نرم افزار تلفن همراه 

این سرویس ارتباطی سبب می‌شود تا هر یک از اولیا و مربیان در فواصل زمانی مختلف، از طریق نرم افزار تلفن همراه و در آسان ترین شیوه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

معلمان می‌توانند تمرین‌های درسی را در این سامانه بارگزاری کرده و در مقابل اولیا نیز می‌توانند از نمرات کودکانشان اطلاع کسب کنند و متوجه شوند که فرزندشان چگونه موفق به کسب نمرات خود می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار