طراحی سامانه‌ای برای حذف واسطه در تهیه تجهیزات پزشکی/ بیمارستان‌ها و مراکز دندانپزشکی ارزان به مردم معرفی می‌شونداسماعیلی گفت: طراحی این سامانه با هدف کاهش هزینه‌های حوزه سلامت و معرفی تجهیزات پزشکی به مردم انجام شده است.

مهدی اسماعیلی مبتکر سامانه معرفی تجهیزات پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: این سامانه  با هدف حذف واسطه‌ها در راستای معرفی تجهیزات پزشکی و مراکز درمانی به مردم طراحی شده است و تا به امروز 25 درصد از مردم کشورمان از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در سامانه بیمارستان‌ها و مراکز دندانپزشکی سراسر کشور به مردم معرفی کردیم  و آنها از طریق سامانه می‌توانند برای انجام کارهای دندانپزشکی و ارتقاء سلامت دهان و دندان به مراکز مراجعه کنند، این طرح باعث کاهش هزینه‌های حوزه سلامت کشور و کاهش پرداختی‌ از جیب مردم شده است.

سامانه‌ای برای معرفی نزدیکترین داروخانه به محل زندگی شما

وی گفت: سامانه با هدف آشنا کردن مردم با مراکز درمانگاهی و داروخانه‌های سراسر کشور برای خرید دارو یا تجهیزات پزشکی طراحی شده است و این سامانه نزدیک ترین داروخانه را به مردم و متقاضیان معرفی می‌کند.

اسماعیلی یادآوری کرد: این سامانه با هدف پوشش مناطق محروم و کم برخوردار کشور برای دستیابی مردم به تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی طراحی شده است و  استقبال فراوانی  از این سامانه شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار