رئیس روابط عمومی وزارت صنعت در پاسخ به سؤال آذری جهرمی درباره عدم تعیین تکلیف گوشی‌های عرضه نشده به بازار، توئیتی را به اشتراک گذاشت.

احتکار قانونی هم داریم!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که خبر از عرضه شدن تعداد زیادی دستگاه تلفن هوشمند به بازار شنیده می‌شود اما همگان منتظر تعیین تکلیف برای این گوشی‌ها توسط مسئولان قضائی هستند تا پس از وارد شدن آن‌ها به بازار، کمی قیمت گوشی‌ها پایین آید. ساعاتی پیش محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عدم تعیین تکلیف این گوشی‌ها برای عرضه به بازار توسط مسئولان قضائی توئیتی را به اشتراک گذاشت و حالا پیام برازجانی، رئیس روابط عمومی وزارت صنعت در پاسخ به وی در صفحه شخصی توئیتر خود از احتکار قانونی سخن به میان آورده است.


بیشتر بخوانید: روایت وزیر ارتباطات از علت عدم عرضه گوشی‌های تلفن همراه


رئیس روابط عمومی وزارت صنعت در پاسخ به وزیر ارتباطات در توئیت خود نوشت: «متاسفانه بازار غیر از احتکار غیرقانونی با دو نوع احتکار قانونی مواجه شده است! احتکار کالا در گمرک که با عدم اظهار رخ داده مانندپوشک و احتکار کالا در صف رسیدگی تعزیرات که روند عرضه را دچار اختلال کرده است مانند موبایل.

در ادامه می‌توانید توئیت منتشر شده توسط رئیس روابط عمومی وزارت صنعت را مشاهده کنید:

احتکار قانونی هم داریم!

انتهای پیام/

توئیت رئیس روابط عمومی وزارت صنعت در پاسخ به آذری جهرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار