رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: دیروز تصادف دو سمند در خیابان طالقانی شهر گلدشت، 5 مصدوم بر جای گذاشت.

غفور راستین  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از حادثه تصادف دو سمند در روز 13 شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 9 صبح دیروز در خیابان طالقانی شهر گلدشت، دو سمند با هم تصادف کردند که پس از تماس با اورژانس، کد 3763 به محل تصادف اعزام شد.

وی عنوان کرد: در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند، سه نفر از مصدومان خانم 29، 30 و 34 ساله و دو نفر آقا 34 و 39 ساله بودند که دو نفر از آن‌ها به دلیل عدم رضایت برای انتقال به بیمارستان، درمان سرپایی و 3 نفر دیگر به بیمارستان شهید منتظری شهر نجف آباد منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از وقوع تصادف سواری پراید با یک دستگاه تریلی در 20 کیلومتری نایین در محور اردکان-نایین در ساعت 20:06 دقیقه 12 شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: به محض تماس با اورژانس دو کد اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه افزود: این حادثه 7 مصدوم از تبعه افغانستانی داشت که 4 آقا، یک خانم و 2 کودک بودند و همه مصدومان به بیمارستان حشمتیه حبیبیان شهرستان نایین منتقل شدند.

راستین در ادامه مطرح کرد: همچنین حادثه واژگونی پراید در محور علویجه به اصفهان در ساعت 16:47 دقیقه روز 13 شهریور ماه 5 مصدوم به جای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان 2 آقا 28 و 26 ساله، یک خانم 26 ساله و 2 کودک 6 ماهه و 6 ساله بودند که توسط دو کد اورژانس 115 به بیمارستان علویجه منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

تصادف سمند در اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار