معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت:طرح تابستانی نشاط معنوی تابستان امسال با شرکت 5300 نفر درجوارامامزادگان کرمان برگزارشد.

شرکت 5 هزار نفر درطرح نشاط معنوی سازمان اوقاف در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام مصطفی بساوند معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هر ساله ویژه برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد که طرح تابستانی "طرح نشاط معنوی" تابستان امسال در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزارشد.

وی افزود : هدف از اجرای این طرح تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت و استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان، با ارائه برنامه‌های فرهنگی ، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان عظیم‌الشأن می باشد.

بساوند بیان کرد: امسال این طرح طی دوره 60 روزه در 89 پایگاه مستقر در اماکن متبرکه استان با شرکت 5300 نفر برگزارشد.

وی تصریح کرد: کلاس‌های برگزار شده در قالب این طرح با حضور 40 مبلغ اعزامی و 50 مربی بومی در مقاطع تحصیلی ویژه دانش‌آموزی و کلاسهایی در خصوص آموزش خیاطی، نقاشی، گلدوزی و پته دوزی برای بزرگسالان همراه بود.


بساوند ادامه داد: برگزاری کلاس‌هایی جهت تصحیح قرائت نماز ، برنامه‌های انس با قرآن، برگزاری اردوهای فرهنگی،ورزشی و تفریحی با همکاری اداره آموزش و پرورش،سازمان تبلیغات اسلامی و هلال احمربرگزارشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه اماکن متبرکه از ظرفیت‌های بالایی در زمینه فرهنگی برخوردار هستند؛تصریح کرد :سال گذشته 3200 نفردر کلاسهای این طرح حضور داشتند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار