مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 131 زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های این استان آزاد شده اند.

آزادی 131مددجوی جرایم غیر عمد از زندان‌های کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان، با اشاره به اینکه این تعداد زندانی با مبلغ بیش از 29میلیارد و 101 میلیون ریال از زندان‌های این استان آزاد شده اند، گفت: این تعداد زندانی از محل کمک‌های مردمی، ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 355 زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، افزود: از این تعداد 214 نفر محکومین به مهریه و نفقه، 126بدهکار مالی،11 نفر تصادفات و مابقی بدهکار دیه هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کمترین مربوط به شهربابک است؛ تصریح کرد: 67 نفر ورودی سال96، و مابقی ورودی امسال هستند که متاسفانه بالاترین جرم مهریه و نفقه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 355 زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این تعداد ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه طی مدت یادشده 22 جشن گلریزان در استان کرمان برگزارشده است، افزود: حدود6 میلیارد تومان تعهد خیرین بوده که 60 درصد این مبلغ وصول شده است.


انتهای پیام /س

131 زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های  استان کرمان  آزاد شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار