محمد جازان گفت: پرونده شکایت محمدرضا خلعتبری را بررسی می‌کنیم، اما دفاعیات ما ادعای این بازیکن را رد می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زرد پوشان اصفهانی هنوز از تنش و درگیری با باشگاه تراکتورسازی درباره احسان حاج صفی راحت نشده بودند که پرونده شکایت محمد رضا خلعتبری به مشکلاتشان اضافه شد.

خلعتبری مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان مدعی است که مطالبات مالی اش را از این تیم دریافت نکرده و از تیم سابقش به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرده است.

محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه سپاهان درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خلعتبری خواستار دریافت مطالبات سال‌های قبل خود شده است و ما این پرونده شکایت را بررسی می‌کنیم. البته ما دفاعیاتی داریم که ادعای خلعتبری را رد می‌کند و مدارک و مستندات خود را به مراجع قضایی می‌دهیم تا این پرونده حل و فصل شود.

او بیان کرد: تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در جریان جزئیات پرونده شکایت خلعتبری است و اطلاعات کامل را به اصحاب رسانه می‌رساند. هواداران نگران این موضوع نباشند چرا که مدارک مستندی درباره طلب خلعتبری داریم که به طور حتم رای به نفع ما صادر می‌شود.

مدیر حقوقی باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان یکی از معدود تیم‌هایی که مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت می‌کند و به جزء شکایت خلعتبری، پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت نداریم.


بیشتر بخوانید: تابش: پرداخت مبلغ رضایت نامه حاج صفی در توان ما نیست

شفاف سازی باشگاه سپاهان درباره جذب حاج صفی

امیدوارم سپاهان و ذوب‌آهن بیش از این از داوری لطمه نبینند


انتهای پیام/

آخرین وضعیت شکایت محمدرضا خلعتبری از سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار