ملی پوش تیرو کمان کشورمان گفت: اتفاق تلخی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رخ داد که برای هیچ شخصی قابل باور نبود.

نعمتی: اتفاق تلخی در جاکارتا رخ داد /به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا نعمتی ملی پوش تیروکمان کشورمان درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: اتفاق تلخی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رخ داد برای هیچ کس قابل باور نبود و امروز واقعیت این اتفاق را می‌گویم. برای اینکه در زمان بازی‌ها مشکلی ایجاد نشود خودم را مقصر اعلام کردم، اما در واقع "پارک میوون" مقصر است.

او ادامه داد: شعبانی بهار مشکلاتی که بر سر راه من وجود داشت را برطرف کرد و باعث شد بتوانم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم، اما زمان مسابقه را "پارک‌میوون" سرمربی تیم ملی فراموش کردند و مقصر اصلی او است. هیچ گون عمدی در این اتفاق وجود نداشت، اما همه ما ناراحت هستیم.

نعمتی افزود: مسئولیت رقابت‌های من به عهده "پارک میوون" بود و او به من گفت: در اتاق استراحت حضور داشته باشم تا زمانی که مسابقه ام شروع شود و قرار شد او به دنبال من بیاید که متاسفانه دیر رسید و این اتفاق رخ داد.

او عنوان کرد: هیچ زمانی در رشته تیروکمان نمی‌توان قول مدال داد، اما من رکورد‌های خیلی خوبی را در مرحله حذفی‌ها به ثبت رساندم و به همه قول می‌دهم که تلاش خودم را بیشتر کنم تا در مسابقات المپیک بهترین نتایج را بگیرم.

نعمتی در پایان گفت: راه بسیار سختی در پیش خواهم داشت با توجه به این‌ موضوع‌ که من به تازگی از یک مسابقه سخت آمده ام و باید به یک‌ مسابقه سخت دیگر بروم، اما تمام‌ تلاش خود را خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: اظهارات ضد و نقیض مسئولان ورزشی در خصوص حذف تلخ زهرا نعمتی از بازی های آسیایی

تنها یک مدال برنز حاصل تلاش کمانداران کشورمان در پالمانگ

مجید قیدی: در چند روز اخیر تیرو کمان حواشی زیادی داشته است


انتهای پیام/

اظهارات نعمتی درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار