ملی پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: حواشی زیاد چند روز اخیر تیر وکمان یکی از عوامل نتیجه نگرفتن براتچی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید قیدی ملی پوش تیر و کمان ایران اظهار داشت: در چند روز اخیر تیرو کمان حواشی زیادی داشته است. چند تن از خبرنگاران در جریان بودند که  ما از چندی قبل تصمیم داشتیم خبر ازدواج رسمی خود را اعلام عمومی کنیم. قطعا آشنایی از پیش بود و مقدماتی انجام شده بود اما من و براتچی تصمیم داشتیم در جریان این بازی ها به طور نمادین خبر ازدواج را اعلام کنیم.

او در ادامه افزود: نمی دانستیم که این موضوع به حواشی مربوط به نعمتی مرتبط می شود. گمان می کنم برخی بیشتر از مدال طلا به دنبال حواشی هستند. برعکس رسانه های خارجی که بسیار مثبت برخورد کردند متاسفانه اقدام ما در داخل ایران خیلی بازتاب مثبتی نداشت.

ملی پوش تیروکمان ایران  تاکید کرد: به هیچ عنوان این اقدام ما ربطی به فدراسیون نداشت. ما خودمان تصمیم گرفتیم. رئیس فدراسیون تازه آمده است و برخی با او خصومت دادند به همین خاطر ما را هم زیر سوال می برند.

قیدی در انتها گفت: حواشی این یکی دو روز تاثیر زیادی روی عملکرد همسرم گذاشت وتمرکز او را بهم ریخت واز آن جا که تیر وکمان ورزشی تمرکزی است  همین موضوع موجب شد چهارم شود.


بیشتر بخوانید:

ناکامی دیگر در تیروکمان ایران / مدال برنز از دست رفت
نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی/ روز دهم
تیم کامپوند میکس ایران موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شد


انتهای پیام/

افزایش حواشی تیم ملی تیر وکمان ایران در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار