مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین گفت: بوستان هادی آباد با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل نهایی اجرا قرار دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ فرامرز صادقی مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین گفت: برای احداث بوستان هادی آباد بالغ بر یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

صادقی افزود: این بوستان در مساحت حدود ۳ هزار مترمربع احداث شده و کار ساخت آن به مدت ۱۱ ماه طول کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: این بوستان دارای زمین بازی کودکان، ست‌های ورزشی، فضای سبز، آلاچیق و مسیر پیاده روی است.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین همچنین از آغاز عملیات اجرایی بوستان میرداماد خبرداد و گفت: این بوستان در زمینی به مساحت ۲ هزارمترمربع در ضلع جنوبی کمربند شهیدبهشتی روبروی سه شنبه بازارساخته می‌شود.

صادقی افزود: برای اجرای این طرح ۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

به گفته وی، برای این پارک تجهیزات ورزشی، مسیر پیاده روی، فضا‌های لازم برای نصب وسایل بازی کودکان و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: زمان پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه هفت ماه است که در صورت مساعد بودن وضعیت جوی هوا در مدت مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین در ادامه با اشاره به آغازعملیات اجرایی بوستان سه هکتاری محله عارف گفت:: برای اجرای این طرح ۳۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: هم اکنون عملیات خاکبرداری و زیرسازی این بوستان در حال انجام است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این بوستان دارای فضای بازی کودکان، تجهیزات ورزشی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و فضای سبز است.

انتهای پیام/

بوستان هادی آباد به زودی به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار