شهردار منطقه ۲۲ گفت: طرح حیات شبانه در منطقه 22 اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی نوذر پور شهردار منطقه 22 در حاشیه افتتاح پاتوق حیات شبانه که در منطقه ۲۲ برگزار شد، اظهار کرد: بعد از باغ موزه دفاع مقدس این مکان اولین جایی است که حیات شبانه در آن اجرا می شود .

وی تصریح کرد: علاوه بر این مکان آبشار منطقه 22 هم تبدیل به مکانی برای حیات شبانه شده و پاتوق دیگری هم در پارک چیتگر و بلوار شهید دستواره برقرار است .

نوذر پور ادامه داد: این مجموعه ها همزمان با هم کار می‌کنند و مجموعه های دیگری نیز در آینده در این مکان در نظر گرفته شده است که به مردم ارائه خدمات می‌کند.

شهردار منطقه 22 اظهار کرد: خدمات ارائه شده در این محل از ساعت۲۰ تا ۲ بامداد ارائه می‌شود .

وی با بیان اینکه ما از گروه‌های آفرود که در خیابان های مختلف مستقر می شدند دعوت کردیم تا در این محل مستقر شوند، گفت: تلاش کردیم و تمام این افراد را گرد هم آوردیم و تلاش می‌کنیم تا به عنوان یک پاتوق در این محل مستقر شوند .

شهردار منطقه 22 افزود: در دو ماه محرم و صفر  در این مجموعه برنامه‌ای برگزار نمی‌شود و اگر قرار است برنامه‌ای باشد باید رنگ و بوی محرم بگیرد و متناسب با این ایام برنامه اجرا شود.

وی با بیان اینکه تا مردم این مکان را شناسایی کنند و امکانات آن را شناسایی کنند نیاز به زمان داریم، گفت: حیات شبانه استفاده از ظرفیت شهر است و در این شرایط اقتصادی موجب اشتغالزایی جوانان می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار