استاندار سیستان وبلوچستان گفت: وسعت و پراکندگی استان توام با پایین بودن برخی شاخص‌های توسعه‌ای مدیریت مدبرانه‌ای را می‌طلبد و نیازمند تلاش شبانه‌روزی و پشتکار مجموعه مدیران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی درنشست شورای خاش که باحضور وزیر ارتباطات برگزارشد با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی و جدیت مدیران، اظهار داشت: این استان نیازمند مدیریت گفتمانی است و مسئولان در بخش‌های مختلف بایستی از نزدیک و رو در رو با مردم بنشینند و مشکلات آنان را پیگیری کنند.

سید دانیال محبی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه به خصوصیات اخلاقی و جدیت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت:آقای آذری جهرمی که انسانی شفاف و علمی و توسعه گراست، نشان داد که در راستای مطالبه حقوق مردم با هیچ کسی مدارا نمی‌کند.

استاندار در ابتدای سخنانش ضمن نکوداشت مولوی حسین بر، افزود: شیخ الحدیث مولوی حسین بر، نقش بی‌بدیلی در توسعه فرهنگی و معارف دینی این خطه داشته است.

استاندار سه شهرستان ایرانشهر، سراوان و سیستان را از نظر شاخص‌های نیروی انسانی و تولید تکنولوژی جزو پایه‌های محکم استان برشمرد و افزود:همه نقاط استان از قابلیت‌های بالقوه فکری و فرهنگی غنی برخوردار هستند.

انتهای پیام/پ

 

سفر وزیر ارتباطات به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار