رییس اورژانس لرستان از ۴ مصدوم و ۲ کشته براثر سقوط خودروی سمند در آزادراه خرم زال خبر داد.

رفائی رییس اورژانس لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طی تماس تلفنی با مرکزپیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان پلدختر مبنی بر سقوط خودروی سمند در ساعت ۱۷:۳۰ مورخ ۱۳/۶/۹۷ در کیلومتر ۲۵ محور پل زال به خرم آباد درمسیر آزادراه خرم زال بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس شهرستان پلدختر ویکدستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:  ۴ مصدوم این حادثه راپس ازاقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام علی (ع) منتقل کردند.

وی افزود: در این حادثه مهرداد و مصطفی پیشداد از سرنشینان سواری پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و مجتبی پیشداد راننده و سه نفر از سرنشینان این خودرو به نام‌های فریبا، امیررضا و حمید شهرت همگی پیشداد مجروح شدند.

رییس اورژانس لرستان گفت: کشته شده ها و مجروحان این حادثه توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ رها سازی و از ته دره به بالا کشیده شدند.

رفائی افزود: پس از اقدامات درمانی اولیه مجروحان به وسیله هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ پل‌دختر به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک منتقل شدند.

وی اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه در حال بررسی است.

رییس اورژانس لرستان به رانندگان توصیه کرد که برای جلوگیری از حوادث ناگوار و دلخراش با آرامش در جاده ها رانندگی کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند و توجه کافی به جلو داشته باشند.

انتهای پیام/م

۶ کشته و زخمی براثر سقوط خودرو

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.