استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وجود جمعیت جوان و غیور فرصتی برای این شهرستان می باشد، چرا که ایرانشهر با وجود تکیه گاه های فکری و فرهنگی که داراست، مرکز ثقل بلوچستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری ایرانشهر که با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: وجود جمعیت جوان و غیور فرصتی برای این شهرستان می باشد، چرا که ایرانشهر با وجود تکیه گاه های فکری و فرهنگی که داراست، مرکز ثقل بلوچستان است.

محبی با توصیف نام زیبای ایرانشهر افزود: این شهرستان از اقلیم متناسبی برخوردار بوده و با داشتن انسان های قوی و ارزشمند از جوانان غیور و سرآمد نیز برخوردار است.

استاندار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که به دفعات از ایرانشهر به علاقمندی یاد کرده اند، گفت: اگر به دنبال توسعه هستیم باید همه مصمم باشیم .سابقه فرهنگی و تاریخی غنی استان و عقبه فرهنگی کشور و این همه خون های پاکی که ریخته شده، بر دوش ما مسئولان سنگینی می کند و راستای ادای دین به این مردم، کاروان توسعه باید در این منطقه راه بیفتد.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری ایرانشهر

برچسب ها: استانداری ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار