مصطفی سلیمی اعلام کرد که به هیچ وجه اجازه تغییر کاربری پارکینگ های این منطقه به مالکان داده نخواهد شد.

عدم اجازه تغییر کاربری پارکینگ‌های منطقه ۳/ بسته های تشویقی برای ایجاد پارکینگبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 به علت بیشترین مراجعه به شهرداری در حوزه شهرسازی است و فعالیت حوزه شهرسازی در رضایتمندی مردم بیشترین تاثیر را دارد.

وی در جلسه نظارت ستادی معاونت شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران از این منطقه با بیان اینکه عملکرد معاونت شهرسازی تاثیر مستقیمی در عملکرد منطقه دارد،گفت: از آنجایی که بیشترین مراجعه کنندگان به شهرداری دارای پرونده های معاونت شهرسازی و معماری هستند، نحوه رسیدگی در زمان و کیفیت رسیدگی در حوزه شهرسازی در کسب رضایتمندی شهروندان نقش مهمی دارد.

سلیمی ابراز داشت: بخشنامه ها و دستورالعمل های یکسان است این در حالی است که شرایط و موقعیت مناطق از نظر اقتصادی، نوع کاربری، ترافیک، تراکم، شرایط اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی با یکدیگر متفاوت است.

شهردار منطقه 3 درخصوص ضرورت ایجاد پارکینگ در املاک این منطقه افزود: یکی از ضروری ترین نیازهای شبکه ترافیکی درون شهری، ایجاد پارکینگ با حجم مورد نیاز بار ترافیکی است؛ به همین علت ایجاد پارکینگ توسط مالکان املاک و بخش خصوصی و شهرداری همیشه مورد تاکید شهرداری است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر توافقاتی با مالکان ساختمان های این منطقه جهت ایجاد پارکینگ انجام شده که در این راستا از بسته های تشویقی نیز استفاده نموده ایم تا مالکین و ساکنین و افراد فعال در منطقه نه تنها کاهش پارکینگ نداشته باشند بلکه نسبت به احداث و بهره برداری از پارکینگ اختصاصی و عمومی نیز اقدام نمایند.

شهردار منطقه 3 اظهار داشت: ایجاد پارکینگ اضافی در املاک یکی از مطالبات شهرداری از مالکان و سازندگان ساختمان های این منطقه است و حتی در بخش صدور پروانه نیز تشویق به افزایش احداث حداکثری پارکینگ تاکید شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط کنونی شهرداری تهران، به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری پارکینگ ها در این منطقه به مالکان ساختمان ها داده نخواهد شد.

جلسه نظارت ستادی معاونت شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران از منطقه 3 با حضور سلیمی شهردار این منطقه، میرزا علی معاون در حوزه شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران، صفاری سرگروه تخلفات شهرسازی سازمان بازرسی شهرداری تهران و گودرزی سرگروه بازرسی در حوزه شهرسازی سازمان بازرسی شهرداری تهران، کاظمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 3، شهرداران نواحی و مدیران شهرسازی منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار